Vi har precis gjort en kundundersökning där vi ställde en del frågor till våra kunder angående supporten.
Vi har nu sammanställt svaren vi fått, och det är ett helt fantastiskt betyg som våra kunder ger oss för vår support.
Självklart så kan vi ganska snabbt se i vår analys att det vi behöver bli bättre på, är den del som vi kommunicerar ut till våra kunder. Vissa av en del ärenden tenderar till att dra ut på tiden, men det är också en prioritering vi gör när ett supportärende trillar in. Är det viktigt, är det kosmetiskt? Är det kosmetiska buggar så hamnar dom tyvärr långt ned i prioriteringen och troligtvis är det dessa ärenden som har påverkat en del av frågorna.
I den första frågan så ser vi att över 94% är nöjda eller mer än nöjda, samt ett fåtal procent som är motsatsen.
Samma sak i den här frågan, över 98% tycker vår support är ganska kunnig eller bättre – vilket inte är konstigt då supporten också utvecklar systemen.
Totalt så har ni gett oss 4.31 stjärnor av fem möjliga och det är vi ytterst tacksamma för.