Persbericht van Hippocrates.se - HippocratesHippocrates

Hippocrates Blog

Hier bloggen we over jouw en datt in de paardenwereld

Persbericht van Hippocrates.se

14 oktober 2019 | Dorp: Joakim Krassman

Hippocrates.se heeft Hippo geüpgraded Academy – een administratief systeem dat tijd en geld vrijmaakt voor de maneges van het land. Met de verbetering wordt nog eens 80-100 uur per jaar bespaard.

GEPUBLICEERD: 15 OKTOBER 2019

Nijlpaard Academy was al een van de belangrijkste administratieve systemen van Zweden voor maneges, heeft nu Hippocrates.se maakte het systeem nog beter en efficiënter.

Tegenwoordig besparen de Zweedse maneges ongeveer 20 uur per week door Hippo te gebruiken Academy. Met de nieuwe LOK-integratie met IdrottOnline wordt 80-100 uur per jaar extra verdiend. Uren die in plaats daarvan besteed kunnen worden aan studenten en de belangrijke medewerkers – de paarden. Het nieuwe verbeterde systeem geeft manegeactiviteiten ook een veiligere cashflow en een professioneel gezicht.

De Zweedse maneges hebben een fantastisch bedrijf dat een onschatbare functie vervult in de samenleving voor kinderen en jongeren. Tijd en geld zijn meestal schaars, de operaties worden in een hoog tempo uitgevoerd en worden ondersteund met de hulp van vele enthousiastelingen. Hippocrates.se wil het deze strijders makkelijker maken en heeft daarom gericht ingezet om alleen tijd en geld te besparen voor de maneges van het land.

Als eerste speler in zijn branche, Hippocrates.se een volledig geautomatiseerde rapportage aan IdrottOnline via LOK integratie. Dit betekent dat klanten alle activiteiten automatisch kunnen melden en hun ledenregister kunnen bijhouden. In combinatie met IdrottOnline en APN (online activiteitenkaarten) wordt nu een compleet systeem aangeboden dat alle behoeften van maneges dekt. De module is ontwikkeld in samenwerking met de Zweedse sportfederatie.

Joakim Krassman, innovator en ontwikkelaar bij Hippocrates.se:
"Ons systeem is ontwikkeld door actieve maneges en daarmee is het het meest gebruiksvriendelijke systeem op de markt. Het systeem heeft vele functies zoals integraties met Bankgirot en Fortnox en we bieden al onze klanten een on-site trainingsdag om gemakkelijk aan de slag te gaan. Neem contact met ons op en wij vertellen u meer over de voordelen van onze systemen, functies en garanties voor uw bedrijf.

Joakim Krassman, Hippocrates.se
info @hippocrates.se

Download het persbericht volledig via deze link.

Voel je vrij om dit te delen!
Hippocrates

Wij voorzien paardenondernemers van krachtige systemen.

nieuwsbrief

Auteursrecht © 2022 Hippocrates. Alle rechten voorbehouden.