Lehdistötiedote Hippocrates.se - HippokratesHippocrates

Hippocrates Blogi

Tässä bloggaamme sinun ja sinun hevosmaailmassa

Lehdistötiedote Hippocrates.se

14 lokakuun, 2019 | Tekijä: Joakim Krassman

Hippocrates.se on päivittänyt Hippon Academy – hallintojärjestelmä, joka vapauttaa aikaa ja rahaa maan ratsastuskouluille. Parannuksen myötä säästetään vielä 80-100 tuntia vuodessa.

JULKAISTU: 15.10.2019

Hippo Academy oli jo yksi Ruotsin tärkeimmistä ratsastuskoulujen hallintojärjestelmistä, nyt on Hippocrates.se teki järjestelmästä entistä paremman ja tehokkaamman.

Nykyään Ruotsin ratsastuskoulut säästävät hippolla noin 20 tuntia viikossa Academy. IdrottOnlinen kanssa tehtävän uuden LOK-integraation myötä ansaitaan vielä 80-100 tuntia vuodessa. Tunteja, jotka voidaan sen sijaan käyttää opiskelijoihin ja tärkeisiin työntekijöihin – hevosiin. Uusi päivitetty järjestelmä antaa myös ratsastuskoulutoiminnalle turvallisemman kassavirran ja ammattimaiset kasvot.

Ruotsin ratsastuskoulut harjoittavat fantastista liiketoimintaa, joka täyttää korvaamattoman tehtävän lasten ja nuorten yhteiskunnassa. Ajasta ja rahasta on yleensä pulaa, toimintaa johdetaan kovaa vauhtia ja sitä tuetaan monien harrastajien avulla. Hippocrates.se haluaa helpottaa näiden taistelijoiden toimintaa ja on siksi pyrkinyt määrätietoisesti säästämään vain aikaa ja rahaa maan ratsastuskouluihin.

Alan ensimmäisenä toimijana Hippocrates.se täysin automatisoitu raportointi IdrottOnlinelle LOK-integraation kautta. Tämä tarkoittaa, että asiakkaat voivat ilmoittaa kaikki aktiviteetit automaattisesti ja ylläpitää jäsenrekisteriään. Yhdessä IdrottOnlinen ja APN: n (online-aktiivisuuskortit) kanssa tarjotaan nyt täydellinen järjestelmä, joka kattaa kaikki ratsastuskoulujen tarpeet. Moduuli on kehitetty yhteistyössä Ruotsin urheiluliiton kanssa.

Joakim Krassman, innovaattori ja kehittäjä Hippocrates.se:
"Järjestelmäämme kehittävät aktiiviset ratsastuskoulut, mikä tekee siitä markkinoiden käyttäjäystävällisimmän järjestelmän. Järjestelmässä on monia ominaisuuksia, kuten integraatiot Bankgirotin ja Fortnoxin kanssa, ja tarjoamme kaikille asiakkaillemme paikan päällä koulutuspäivän, jotta pääset helposti alkuun. Ota yhteyttä, niin kerromme sinulle lisää järjestelmiemme, toimintojemme ja takuidemme hyödyistä yrityksellesi.

Kontakti

Joakim Krassman, Hippocrates.se
info @hippocrates.se

Lataa koko lehdistötiedote tästä linkistä.

Voit vapaasti jakaa tämän!
Hippocrates

Tarjoamme hevosyrittäjille tehokkaat järjestelmät.

Uutiskirje

Tekijänoikeudet © 2022 Hippocrates. Kaikki oikeudet pidätetään.