Pressemeddelelse fra Hippocrates.se - HippokratesHippocrates

Hippocrates Blog

Her blogger vi om din og din i hesteverdenen

Pressemeddelelse fra Hippocrates.se

14. oktober 2019 | Af: Joakim Krassman

Hippocrates.se har opgraderet Hippo Academy – et administrativt system, der frigør tid og penge til landets rideskoler. Med forbedringen spares yderligere 80-100 timer om året.

OFFENTLIGGJORT: 15. OKTOBER 2019

Flodhest Academy var allerede et af Sveriges fremmeste administrative systemer for rideskoler, har nu Hippocrates.se gjorde systemet endnu bedre og mere effektivt.

I dag sparer Sveriges rideskoler omkring 20 timer om ugen ved at bruge Hippo Academy. Med den nye LOK-integration med IdrottOnline optjenes yderligere 80-100 timer om året. Timer, der i stedet kan bruges på studerende og de vigtige medarbejdere – hestene. Det nye opgraderede system giver også rideskolens aktiviteter et sikrere cash flow og et professionelt ansigt.

Sveriges rideskoler driver en fantastisk forretning, der udfylder en uvurderlig funktion i samfundet for børn og unge. Tid og penge er normalt en mangelvare, operationerne køres i et højt tempo og støttes ved hjælp af mange entusiaster. Hippocrates.se ønsker at gøre det lettere for disse krigere og har derfor gjort en målrettet indsats for at spare bare tid og penge til landets rideskoler.

Som den første aktør i sin branche, Hippocrates.se en fuldautomatisk rapportering til IdrottOnline via LOK-integration. Det betyder, at kunderne kan rapportere alle aktiviteter automatisk og vedligeholde deres medlemsregister. I kombination med IdrottOnline og APN (online aktivitetskort) tilbydes nu et komplet system, der dækker alle rideskolernes behov. Modulet er udviklet i samarbejde med det svenske idrætsforbund.

Joakim Krassman, innovatør og udvikler hos Hippocrates.se:
"Vores system er udviklet af aktive rideskoler, og det gør det til det mest brugervenlige system på markedet. Systemet har mange funktioner såsom integrationer med Bankgirot og Fortnox, og vi tilbyder alle vores kunder en træningsdag på stedet, så vi nemt kan komme i gang. Kontakt os, så fortæller vi dig mere om fordelene ved vores systemer, funktioner og garantier for din virksomhed.

Joakim Krassman, Hippocrates.se
Info @hippocrates.se

Download den fulde pressemeddelelse på dette link.

Du er velkommen til at dele dette!
Hippocrates

Vi giver hesteiværksættere kraftfulde systemer.

Nyhedsbrev

Ophavsret © 2022 Hippocrates. Alle rettigheder forbeholdes.